2013. június 9., vasárnap

10.Fejezet

Áááááá. Síkoltottam. Borzasztó rémálmom volt. Vissza gondolni is rossz volt rá. Csak egy kép ugrott be.
Lehet hogy kicsit jobban megvisel ez a démon téma mint gondoltam volna. Össze készültem és ki mentem reggelizni. Derek már nem volt otthon. De egy cetlit hagyott. Ez nem vallott rá. Bekapcsoltam a tv-t. Épp a híradó ment . Gyilkosság. Kicsit megijedtem. Nagyon bízom abban hogy Dereknek ehhez semmi köze.
Ekkor nyílt az ajtó Any volt az.
-Szia Ellie.-mondta .- Jól vagy?
-Szia. Hát nem igazán. Derek elmondott pár dolgot erről a démon dologról.
-Na és mi volna az?-kérdezte kíváncsian Any.
-Hát nem úgy néznek ki mint az ördög . Tehát nincsenek agyarak, szarvak. Csak a szemük változik meg és erősebbek lesznek. -mondtam.-Na és beszéltél Jane-nel?
-Nem de szerintem lenne mit megbeszélni.-mondta Any.
-Az biztos. Hallottad a gyilkosságot?-kérdeztem.
-Igen megölték a pláza biztonsági őrét.. Elég durva.
-Remélem Dereknek és Jane-nek és Harry-éknek ehhez semmi köze.-mondtam.
-Tényleg beszéltél azóta Harry-vel?-kérdezte Any.
-Nem de talán jobb is így.
Kopogtak. Oda siettem az ajtóhoz és kinyitottam. Jane volt az.
-Szia bejöhetek?-kérdezte.
-Gyere csak.
Bejött és leültünk az ágyamra.
-Lányok én tényleg nagyon sajnálom ezt az egészet és hogy nem mondtam igazat.
-Ezt már megbeszéltük de Jane ugye nem ti öltétek meg a biztonságiőrt?-kérdezte Any.
-Nem nem mi voltunk..-itt elhallgatott.
-Mi az ? mi van?-kérdeztem.
-Ők mit keresnek itt??-kérdezte Jane és az erkély irányába bökött.
Harry , Liam és Zayn álltak ott.
Oda mentem az erkélyhez és kinyitottam. Any megpróbálta vissza fogni Jane-t.
-Ellie én..-kezdett bele Harry.
-Mit keresel itt?-vágtam vissza.
Ekkor kivágódott a szobám ajtaja és Derek lépett be.
-Mit kerestek itt?-kérdezte és félre lökött engem hogy szembe kerüljön Harry-vel.
-Ki tisztázom magam. Gondolom mindenféle szörnynek elhordtál.-mondta Harry.
Láttam hogy már éppen egymásnak akarnak esni így közbe léptem.
-Elég legyen.-kiáltottam.
-Csak egy kérdésre válaszoljatok ki ölte meg azt a biztonságiőrt?
-Nem mi .-mondta erőteljes hangon Zayn.
-Ahogy mi sem.-kontrázott rá Jane.
-De ha egyikőtök sem akkor ki vagy mi?-kérdezte Any.
-Hát úgy néz ki akadt egy közös ellenségünk.-mondta Liam.
-Csak nem gondolod,hogy össze állok egy vámpírral.-mondta Jane és közben végig mérte Zayn-t.
-  Ó kösz ezt most bóknak veszem.-mondta vigyorogva Zayn.
-Elég.-szól közbe Derek.-Ezt nem itt és nem így beszéljük meg. Szóljatok Louis-nak. Ma este 9-kor a ..
-...Démonzúgnál. Tudjuk .-mondta vigyorogva Liam.
-Akkor ott Ellie.-mondta Harry és rám mosolygott.


*Fél 9-kor*
-Derek ezt most te sem gondolod komolyan , hogy itt hagy egyedül?!?!?-fakadtam ki.
-Ellie nem szabadna ott lenned.
-Hahó a hely tele lesz vámpírokkal és démonokkal így tuti nem lenne semmi. Légyszi.
-Na jó-mondta.-De akkor nem mozdulsz a szemem elől.
-Oké.
Elindultunk. Mikor a park bejáratához értünk megláttam Jane-t és még egy srácot. Ő volt az aki az erdőben úgymond megmentett azzal hogy elhívta tőlünk Dereket.
Elindultunk. Derek ment hátul. Any Jane és én meg elől. A ház bejáratához értünk. Ott voltak mind a 6-an.
Volt köztük egy lány vámpír is. Ahogy kivettem ő volt a vámpír klán vezetőjének a barátnője.
Derek oda ment és kinyitotta az ajtót majd mindenki bement.
Derek , Jane és a srác felálltak és Derek elkezdte a monológját.
-Szóval azt állítjátok nem ti voltatok.-mondta Derek.
-Nem semmi közünk a gyilkossághoz.-mondta Louis.
-Oké akkor úgy néz ki mind veszélyben vagyunk.-mondta Niall.
-Igen de szerintem meg tudjuk védeni magunkat.-mondta James.
Egyszer csak mindenki felnézett Any-t és engem kivéve.
-Mi az?-kérdeztem.
-Maradjatok itt.-mondta Liam.
Mindenki ki vonult. Persze Any és én egyből az ablakhoz siettünk és nem hittünk a szemünknek újfent....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése