2013. június 2., vasárnap

9.Fejezet

Kopogtak.
-Ellie nyisd ki az ajtót!-szólt be hangosan Derek.
-Menj el innen.Hagyj békén!-ordítottam sírós hangon.
-Ellie legalább hallgass végig kérlek.-szólt.
Én nem vettem tudomást róla de azért csendben vártam.
-Tudom hogy elkellett volna mondanom de nem akartam hogy megijedj és esetleg rosszul érintsen.-mondta bűnbánóan.-Ha esetleg érdekel a családunk múltja elmondom de csak ha te kéred.
Felálltam az ágyról és lassan elindultam az ajtó felé.Mikor odaértem leültem a földre és fejemet az ajtóhoz támasztottam.
-Szóval igaz?-szóltam ki.-Tényleg démon vagy?
-Igen.-mondta komoran Derek.-De téged sohase bántanálak a testvérem vagy és megvédelek mindentől.
-Jó akkor mondj el mindent az elejéről.-mondtam.
-Hát apám Michael és anyám Molly. Ők démonok voltak. Akkor ők voltak a klán fejei. 7 éves voltam.
A szobámba kellett maradnom.Szörnyű hangokat hallottam. Egyszer csak apám bejött.-itt egy kicsit várt majd folytatta.-Nem értettem semmit. Anyád meghalt ezt mondta és láttam hogy ő is könnyezik. És Ellie van tipped ki ölte meg őt??-kérdezte fennhangon.-A vámpírok. Igen ők az ős ellenségeink. Azt hitték mi öltük meg az embereket pedig nem mi voltunk. Az ő fajukból is meghaltak és ők egyből minket okoltak és az ára anyám volt Ellie érted?? -mondta fenn hangon.- Apám és én azonnal elmentünk tőlük hatalmas harcok voltak a vámpírok és köztünk.Apám évekig nem tudott olyan lenni mint régen. Ám egy nap találkozott anyukáddal és azután minden megváltozott.. Aztán miután anyukád meghalt apám is utána ment.-itt éreztem hogy kiráz a hideg,felálltam.-És elszakadtunk de csakhogy tudd 15 évig kerestelek és 3 éve újra itt vagy velem.
-És ha te démon vagy akkor én mi vagyok?-kérdeztem.
-Nem tudom elvileg ember de igazából én sem tudom.-mondta Derek.
-És milyen vagy ha démon vagy?-kérdeztem.
-Hát nem kell agyarakat,és ördög farkat képzelni csak a szemem sötét igazából ennyi.
-És Jane?
-Jane nem rég óta démon úgy egy párhónapja .-mondta.-Figyelj Ellie hagyom had emészd ezt a dolgot.Remélem megbocsájtasz nekem és ha bármit nem értesz nyugodtan kérdezz.
Hallottam hogy elment az ajtó elől. Én leültem a számítógép elé és elkezdtem olvasni a démonok után.
Elég gonosznak ábrázolják őket. Agyarakkal , szarvakkal és ördög farokkal. De ezek csak rémesékben léteznek. Ez nem lehet igaz. Ekkor Derek benyitott.
-Leülhetek?-kérdezte.
-Nekem mindegy.-mondtam.
-Ebben találsz pár dolgot ami választ ad a kérdésedre.-mondta.És oda nyújtott egy régi dobozt.
Ki nyitottam és találtam benne sok levelet és egy képet anyáról és apáról. Olvasgattam őket . Derek pedig hozott inni és vacsorát. Ott üldögéltünk még 1 órát mikor álmos lettem és lefeküdtem aludni.

1 megjegyzés: