2013. június 11., kedd

11.Fejezet

Ki vágtuk az ajtót. Kint Derekék éppen 2 vérfarkast kaptak el. Any-vel nem hittünk a szemünknek.
-Menjetek be Ellie.-szólt hangosan.
-Ellie?-szólt oda a lány vérfarkas.-Nat vagyok . Nat Martin.
-Az árvaházból?-kérdeztem.
-Igen. Ó Ellie.-És megöleltük egymást.Nat a gyerekkori legjobb barátom volt el se hittem hogy látom.
-Te ismered őt?-kérdezte Harry.
-Igen ő volt kiskoromban a legjobb barátnőm.-mondtam.
-És mi történt veled azóta? Úgy látom már nem vagy olyan átlagos mint akkor.-mondtam és végig néztem rajta.
-Hát az az igazság hogy nagyon sok minden történt azóta. Találkoztam Scott-tal ő vérfarkas a falka vezetője pontosabban a volt falkánk vezetője.  Ő változtatott át.-mondta.
-Tehát  többen vagytok?-kérdezte kíváncsian Niall.
-Hát többen voltunk .-kezdte el Scott.-De a falkánk nagy része meghalt. Mi is úgy menekülünk.
-Várj. Menekültök?-kérdezte Jane.
-Nem most biztos csak városnéző túrán vannak.-vágta oda gúnyosan Zayn.
-Fogd be görény! Téged senki nem kérdezett.-vágott vissza Jane.
-Elég!-szólt közbe Louis.-Szóval mi elöl menekültök?
-Jelenlegi állás szerint vadászok elől akik azt hiszik mi gyilkolunk.
-Akkor meg vannak a gyilkosok.-mondta Derek.
-Nem mi voltunk!-szólt emelt hangon Scott.
-Akkor mi?-kérdezte Any.
-Hát azt pontosan mi sem tudjuk.-mondta Nat.
-De akkor az gyilkolta meg a biztonsági őrt is?-kérdezte Liam.
-Valószínüleg igen.-mondta Scott.
-Akkor összegezve van egy közös ellenségünk akiről azt sem tudjuk mi is az vagy hogy mi a gyenge pontja?-kérdezte Harry.
-Hát igen dióhéjban ennyi.-mondta Derek.
-És most mi lesz?-kérdezte El.
-Hát várunk egyenlőre. -mondta Louis.- Ha az a valami újra öl majd mi átvesszük.
-Azt már nem .-szólalt fel hangosan Derek.
-Akkor ezt eggyütt oldjuk meg.-mondtam.-Összefogunk.
-Azt nem gondolnám.-mondta Jane.-Semmi kedvem ennek a vámpírfajzatnak a képét nézni egész nap.
-Ne hogy azt hidd hogy a te képedet nézni leányálom.-vágott vissza Zayn.
-Álljatok már le esküszöm mint két óvodás.-mondta Liam.
-Egyenlőre még nem tartunk itt ráérünk akkor beszélni az egyezségről.-mondta Derek.
-Mi is segítünk ha arra kerül a sor.-mondta Nat.
Aztán szép lassan mindenki elindult haza. Nat és Scott nálunk alszanak ez bármennyire is nem tetszik Dereknek. Hát ez már tényleg kemény. Egy mesében érzem magam.Mi lesz a következő kiderül hogy Any tündér vagy mi?!?!?.........
Nem tudhatom mit hoz a holnap. Ezek után én már semmin nem lepődök meg........... 

6 megjegyzés:

  1. Ez annyira tetszik, siess a következővel!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó!!:DD
    siess a kövivel!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nahh!!mikor jön már a kövi rész???:oo
    nagyon-nagyon régen hoztad!!://
    SIESS!!!! :DD

    VálaszTörlés
  4. úúúúúúú.....nagyon nagyonm nagyon tesziiiiik!!!!!!!! már 1 órája csak ezt a blogot olvasom és nem tom meg unni!!!!! *...* imádoom!!!! <3 Siess a kövi résszel!!!!! :'D <3

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nagyon köszönöm a kedves kommenteket, örülök hogy tetszik. Nagyon sajnálom hogy ilyen sok ideje nem írtam semmit de most folytatom és örülnék ha még olvasnátok tényleg bocsánat! :( ♥

    VálaszTörlés