2013. május 27., hétfő

8.Fejezet

Csak egy helyben álltunk és vártuk , hogy Jane odaérjen.
-Mért nem vetted fel a telefont??-kérdezte idegesen Any.
-Nem akartam.-mondta Jane.
-Azért nem gondolod hogy némi magyarázattal tartozol a tegnap történtek után hm..?-kérdeztem bosszúsan.
-Figyeljetek én tényleg el akartam mondani de nem lehet.-mondta Jane és lehajtotta a fejét.
-Márpedig addig nem hagyunk békén ameddig el nem mondod hogy mit bandázol Derekkel az erdő közepén.-mondtam szigorúan. Any helyeselve bólintott.
-Jó elmondom.-sóhajtott Jane.-De erről senkinek nem szólhattok legfőképp nem Dereknek.
-Oké.-mondta Any.
Ekkor Jane hátat fordított nekünk felgumizta a haját, levette a kardigánját . Majd a nyaka alatti részre mutatott.
-Ez meg mi? Egy tetkó?-kérdezte Any.
-Igen úgy is lehet mondani.-mondta vigyorogva Jane.-De inkább maradjunk a jelnél.
-Miféle jel?-kérdeztem.
-Hát mondjuk úgy nem teljesen vagyok ember..-mondta halkan Jane.
-Ezt meg hogy értsük?-kérdezte Any.-Akkor mi vagy?
-Démon.
-Mi van?-kérdeztem vissza a kelleténél kicsit hangosabban.-Ne szórakozz.
-Ez az igazság.-mondta lehajtott fejjel Jane.
-És a bátyám hogy kerül a képbe?-kérdeztem.
-Hát ő a klán feje. Szintén démon.
A szemem kitágult.Nem hittem a fülemnek.Éreztem hogy kezd könnyes lenni a szemem.
Ekkor a semmiből előtűnt Derek.És egy szempillantás alatt levágta Jane-t a földre.
-Derek!-ordítottunk egyszerre Any-vel.
-Engedd el!
-Megszegte a törvényt.-ordította.
Jane ott feküdt a földön. Nem támadott vissza. Ekkor egy sötét árny futott el előttem és a következő pillanatban egy fekete hajú vámpír tartotta Jane-t. Jane kilökte magát a vámpír kezéből és támadó állásba állt fel Derek mellé.
Ekkor a fekete hajú vámpír mögött feltünt 4 másik is . És mondanom sem kell hogy az egyik Harry volt.
Láttam amint támadó állásban állva egymással szemben áll a bátyám és a srác aki fontos nekem .
A bátyám démon. Harry pedig vámpír. Nekem ez túl sok volt .
-Hagyjátok abba most azonnal!-ordítottam.
-Derek senkiben nem csalódtam még ekkorát mért nem mondtad el ezt nekem??
-Ellie én..
-Ne Ellie-z itt nekem soha többet nem akarlak látni.És Harry most akkor ős ellenségek vagytok a bátyámmal?
-Nem ...vagyis de. De Ellie én..
-Hát ez fantasztikus. Francnak titkolózik előttem mindenki.-mondtam dühösen.
Fogtam magam és Any-vel elindultunk haza.
-Ellie várj.-szólt utánam Derek.
De én csak mentem iszonyatosan haragudtam Derekre is és Harry-re is. Néma csendben mentünk hazáig megbeszéltük Any-vel hogy majd beszélünk.
Otthon bementem a szobámba és csak sírtam..

1 megjegyzés: